2 yrs - Translate

کلر
تصفیه آب آشامیدنی با استفاده از کلر از مهم ترین پیشرفت های بشر در حوزه بهداشت بوده است. این ماده به دلیل دارا بودن خاصیت ضدعفونی به بهبود زندگی بشر کمک بسزایی کرده است.
به طور کلی اولین موارد مصرف تعریف شده برای کلر در تهیه سفیدکننده مورد نیاز در نساجی و کاغذسازی و ضدعفونی کردن بوده است و به تدریج به عنوان یک ماده شیمیایی مورد توجه قرار گرفت. تقریبا از سال 1950 به بعد کلر به عنوان ماده خام برای تهیه مواد آلی معرفی شد به گونه ای که امروزه به طور گسترده در ساختمان ها، صنعت نساجی، تولید حشره کش ها و انواع حلال ها استفاده می شود.
کلر عنصری است که علاوه بر کاربردهای مختلف در صنعت، در برخی از محصولات خانگی نیز وجود دارد. این عنصر بیشتر در محلول های سفیدکننده خانگی با موارد مصرفی چون سفید کردن البسه و ضدعفونی کردن سطوح سرویس های بهداشتی وجود دارد.
اغلب کلر به صورت گاز سمی وجود دارد که به منظور سهولت در بسته بندی و حمل و نقل، از طریق خنک کردن و تحت فشار قرار دادن کلر گازی را به صورت مایع در می آورند. البته این کلر مایع در صورت آزاد شدن سریعا به گاز تبدیل شده و در هوا پخش می شود که از طریق بوی تند و تحریک کننده ای که دارد قابل شناسایی است.
https://is.gd/669ent

کلر | قیمت کلر جامد و مایع ، فروش اینترنتی کلر - هوبارت شیمی
is.gd

کلر | قیمت کلر جامد و مایع ، فروش اینترنتی کلر - هوبارت شیمی

کلر یا کلرین، در سه حالت جامد، مایع و گاز می باشد. هوبارت شیمی تامین کننده بدون واسطه این محصول مرغوب با نازلترین قیمت آماده ارائه به تمام نقاط ایران